Registar podataka o javnim nabavkama Kantona Sarajevo – JU Historijski arhiv Sarajevo
JAVNE NABAVKE 2024.
- Plan javnih nabavki za 2024. godinu
- Tabela javnih nabavki za 2024. godinu
- Odluka o davanju saglasnosti na Plan javnih nabavki za 2024.
Odluke
- 02-973-1/24 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1076-1/24 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1090-1/24 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1091-1/24 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1165-1/24 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1166-1/24 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1181-1/24 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
Ugovori
- 02-1075-5/24 – Ugovor o vršenju štamparskih usluga i usluga uvezivanja i koričenja
- 02-1090-12/24 – Ugovor o pružanju usluga elektronske zaštite objekata
- 02-1091-10/24 – Ugovor o vršenju usluga ispitivanje i kontrole protivpožarne opreme i hidrantske mreže
- 02-1076-11/24 – Ugovor o vršenju knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga
- Saglasnost Upravnog odbora na Ugovor o vršenju knjigovodstvenih i računovodstvenih poslova
JAVNE NABAVKE 2023.
- Plan javnih nabavki za 2023. godinu sa Tabelom i Odlukom
- Izmjena Plana javnih nabavki JU HAS za 2023. godinu
- Odluka o davanju saglasnosti na izmjene Plana javnih nabavki
Odluke
- 02-1055-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1092-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1202-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1203-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1204-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1504-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1741-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1742-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1743-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1744-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1745-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1830-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2536-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2400-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2401-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2402-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2643-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2863-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2864-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2944-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2965-1/23 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
Ugovori
- 02-1055-14/23 – Ugovor o vršenju štamparskih usluga i usluga uvezivanja i koričenja
- 02-1092-12/23 – Ugovor o vršenju usluga “keteringa”
- 02-1203-14/23 – Ugovor o pružanju usluga elektronske zaštite objekata
- 02-1204-14/23 – Ugovor o vršenju usluga ispitivanja i kontrole protivpožarne opreme i hidrantske mreže
- 02-1202-12/23 – Ugovor o vršenju knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga
- 02-1504-13/23 – Ugovor vršenju usluga osiguranja imovine i lica
- 02-2401-13/23 – Ugovor o nabavci materijala za računare/toneri
- 02-2400-12/23 – Ugovor o nabavci kancelarijskog materijala
- 02-2402-12/23 – Ugovor o nabavci arhivskih kutija
- 02-1741-14/23 – Ugovor o vršenju usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije
- 02-1742-10/23 – Ugovor o nabavci goriva i maziva
- 02-1743-12/23 – Ugovor o vršenju usluga održavanja birotehničke opreme
- 02-1744-10/23 – Ugovor o nabavci potrošnog materijala
- 02-1745-10/23 – Ugovor o vršenju usluga održavanja klima komora i drugih klima uređaja
- 02-1830-10/23 – Ugovor o vršenju usluga održavanja i servisiranja računara i računarske opreme
- 02-2536-12/23 – Ugovor o nabavci kancelarijskog namještaja
- 02-2643-13/23 – Ugovor o vršenju molersko-farbarskih usluga
- 02-2863-11/23 – Ugovor o zdravstvenoj usluzi sistematskog pregleda
- 02-2864-12/23 – Ugovor o nabavci računara i računarske opreme
JAVNE NABAVKE 2022.
- Plan javnih nabavki za 2022. godinu
- Tabela – Plan javnih nabavki za 2022.
- Odluka o davanju saglasnosti na Plan javnih nabavki
Odluke
- Odluke o pokretanju postupka javnih nabavki
- 02-1143-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1144-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1145-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1146-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1147-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1232-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1347-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1385-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1386-1-22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1397-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1398-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1409-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1728-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1729-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1736-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1910-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2509-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2818-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2933-1/22 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
Ugovori
- 02-1347-10/22 – Ugovor o nabavci kancelarijskog namještaja
- 02-1232-11/22 – Ugovor o vršenju usluga tekućeg održavanja i nabavka materijala za održavanje
- 02-1144-12/22 – Ugovor o pružanju usluga elektronske zaštite objekata
- 02-1145-12/22 – Ugovor o vršenju usluga ispitavanja i kontrole protivpožarne opreme i hidrantske mreže
- 02-1146-14/22 – Ugovor o nabavci potrošnog materijala
- 02-1147-15/22 – Ugovor o vršenju usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije
- 02-1728-9/22 – Ugovor o nabavci materijala za računare/toneri
- 02-1736-13/22 – Ugovor o vršenju usluga održavanja i servisiranja računara i računarske opreme
- 02-2818-12/22 Ugovor o vršenju usluga održavanja – servisiranja fiksnih i pokretnih regala
- 02-1385-12/22 Ugovor o snadbijevanju i isporuci goriva
- 02-2509-11/22 Ugovor o vršenju štamparskih usluga i usluga uvezivanja i koričenja
- 02-1143-13/22 Ugovor o vršenju knjigovodstvenih usluga
- 02-1397-12/22 Ugovor o nabavci kancelarijskog materijala
- 02-1398-11/22 Ugovor o vršenju usluga osiguranja imovine i lica
- 02-1386-12/22 Ugovor o vršenju usluga održavanja birotehničke opreme
- 02-1910-10/22 Ugovor o vršenju usluga održavanja klima komora
- 02-1409-14/22 Ugovor o nabavci računara
- 02-2933-15/22 Ugovor o nabavci arhivskih kutija
JAVNE NABAVKE 2021.
- Plan javnih nabavki za 2021. godinu
- Tabela – Plan javnih nabavki za 2021.
- Odluka o davanju saglasnosti na plan javnih nabavki
Odluke
- 02-2848-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2787-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2476-2/21 – Odluka o nastavku postupka javne nabavke
- 02-2476-1/21 – Odluka o odgađanju nastavka postupka javne nabavke
- 02-2436-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1231-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1233-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1234-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1235-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1236-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1237-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1238-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1239-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1240-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1233-10/21 – Odluka o poništenju javne nabavke
- 02-1484-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1719-1/21 i 02-1720-1/21 – Odluke o pokretanju postupaka javne nabavke
- 02-2035-1/21 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
Ugovori
- 02-2436-19/21 Ugovor LOT-2
- 02-2436-18/21 Ugovor LOT-1
- 02-2723-3/21 Odluka o davanju saglasnosti na potpisivanje ugovora o nabavci
- 02-2848-8/21 Ugovor o nabavci arhivskih kutija
- 02-2787-7/21 Ugovor o nabavci opreme za digitalizaciju arhivske građe
- 02-2272-8/21 Ugovor o nabavci usluga održavanja – zamjena plinskih peći
- 02-2035-8/21 Ugovor o nabavci kancelarijskog namještaja
- 02-1720-14/21 Ugovor o vršenju usluga održavanja i servisiranja računara i računarske opreme
- 02-1719-12/21 Ugovor o vršenju usluga održavanja klima komora i drugih klima uređaja
- 02-1240-16/21 – Ugovor o vršenju usluga dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije
- 02-1234-12/21 – Ugovor o vršenju knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga
- 02-1239-14/21 – Ugovor o nabavci potrošnog materijala
- 02-1236-12/21 – Ugovor o pružanju usluga elektronske zaštite objekata
- 02-1231-10/21 – Ugovor o snabdijevanju i isporuci goriva i maziva
- 02-1235-12/21 – Ugovor o vršenju usluga održavanja birotehničke opreme
- 02-1237-9/21 – Ugovor o vršenju usluga ispitivanja i kontrole protivpožarne opreme i hidrantske mreže
- 02-1238-12/21 – Ugovor o vršenju usluga osiguranja imovine i lica
- 02-1484-8/21 – Ugovor o nabavci kancelarijskog materijala
Javne nabavke 2020.
Odluke
- 02-2360-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2320-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2257-2/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2018-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2019-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1848-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1347-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1351-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1349-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1348-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1350-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1346-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1345-1/20 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
Ugovori
- 02-2360-8/20 – Ugovor o nabavci arhivskih kutija i registratora
- 02-2320-8/20 – Ugovor o nabavci kancelarijskog namještaja
- 02-2057-8/20 – Ugovor o vršenju štamparskih usluga i usluga uvezivanja i koričenja
- 02-2018-10/20 – Ugovor o vršenju usluga održavanja birotehničke opreme
- 02-2019-11/20 – Ugovor o nabavci kancelarijskog materijala
- 02-1848-10/20 – Ugovor o vršenju usluga održavanja klima komora i drugih klima uređaja
- 02-1347-14/20 – Ugovor o vršenju usluga održavanja i servisiranja računara i računarske opreme
- 02-1348-10/20 – Ugovor o pružanju usluga elektronske zaštite objekata
- 02-1345-10/20 – Ugovor o snabdijevanju i isporuci goriva i maziva
- 02-1346-10/20 – Ugovor o vršenju knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga
- 02-1351-12/20 – Ugovor o nabavci potrošnog materijala
- 02-1350-12/20 – Ugovor o vršenju osiguranja imovine i lica
- 02-1349-11/20 – Ugovor o vršenju usluga ispitivanja i kontrole protivpožarne opreme i hidrantske mreže
Javne nabavke 2019.
- 02-1532-4/19 – Plan javnih nabavki za 2019. godinu
- 02-3222-2/19 – Izmjena plana javnih nabavki za 2019. godinu
Odluke
- 02-1809-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1810-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1811-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1812-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1813-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1814-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1815-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1816-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1817-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1818-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1819-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-3185-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-3249-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-3250-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-3276-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-3277-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-3309-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-3310-1/19 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
Ugovori
- 02-1809-12/19 – Ugovor o nabavci arhivskih kutija – registratora
- 02-1810-10/19 – Ugovor o snabdijevanju i isporuci goriva i maziva
- 02-1811-14/19 – Ugovor o nabavci kancelarijskog materijala
- 02-1812-8/19 – Ugovor o vršenju knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga
- 02-1813-16/19 – Ugovor o direktnom sporazumu za nabavku i montažu i puštanje u rad plinskog bojlera i pratećeg materijala
- 02-1814-14/19 – Ugovor o vršenju usluga održavanja birotehničke opreme
- 02-1816-12/19 – Ugovor o pružanju usluga elektronske zaštite objekata
- 02-1817-14/19 – Ugovor o vršenju usluga ispitivanja i kontrole protivpožarne opreme i hidrantske mreže
- 02-1818-12/19 – Ugovor o vršenju usluga osiguranja imovine i lica
- 02-1819-14/19 – Ugovor o nabavci potrošnog materijala
- 02-3249-8/19 – Ugovor o nabavci arhivskih kutija/registratora
- 02-3250-8/19 – Ugovor o nabavci usluga reparacije telefonske centrale
- 02-3276-8/19 – Ugovor o nabavci i ugradnji servera za informacijski sistem arhiva, razvijanje baza podataka i čuvanje digitalizirane arhivske građe
- 02-3277-8/19 – Ugovor o nabavci računara
- 02-3185-8/19 – Ugovor o nabavci kancelarijskog namještaja
- 02-3309-10/19 – Ugovor o nabavci motornog vozila
- 02-3310-14/19 – Ugovor o nabavci informatičke opreme za digitalizaciju arhivske građe
Javne nabavke 2018.
- 02-526-2/18 – Plan javnih nabavki JU Historijski arhiv Sarajevo za 2018.
- 02-1580-3/18 – Izmjena plana javnih nabavki JU Historijski arhiv Sarajevo za 2018. godinu
- 02-2140-2/18 – Izmjena plana javnih nabavki JU Historijski arhiv Sarajevo za 2018. godinu
- Tabela – Plan javnih nabavki JU Historijski arhiv Sarajevo za 2018. godinu
- Tabela – Izmjena plana javnih nabavki JU Historijski arhiv Sarajevo za 2018. godinu
- Tabela – Izmjena plana javnih nabavki JU Historijski arhiv Sarajevo za 2018. godinu
Odluke
- 02-686-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-687-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-716-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-717-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-718-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-719-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-720-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-721-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-722-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-723-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-724-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-725-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1282-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1334-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-1473-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2401-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
- 02-2402-1/18 – Odluka o pokretanju postupka javne nabavke
Ugovori
- 02-686-6/18 – Ugovor o vršenju knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga
- 02-687-6/18 – Ugovor o nabavki i ugradnji softverskog rješenja Registra stvaraoca i imalaca arhivske i registraturne građe
- 02-716-6/18 – Ugovor o vršenju usluga održavanja i servisiranja računarâ i računarske opreme
- 02-717-11/18 – Ugovor o vršenju usluga održavanja birotehničke opreme
- 02-718-10/18 – Ugovor o snabdijevanju i isporuci goriva i maziva
- 02-719-11-18 – Ugovor o nabavci arhivskih kutija-registratora
- 02-720-11/18 – Ugovor o nabavci potrošnog materijala
- 02-721-11/18 – Ugovor o nabavci kancelarijskog materijala
- 02-722-10/18 – Ugovor o pružanju usluga elektronske zaštite objekata
- 02-723-9/18 – Ugovor o vršenju usluga ispitivanja i kontrole protivpožarne opreme i hidrantske mreže
- 02-725-7-18 – Ugovor o vršenju usluga održavanja klima uređaja br.
- 02-812-2/18 – Ugovor o vršenju štamparskih usluga, usluga uvezivanja i koričenja
- 02-1282-13/18 – Ugovor o isporuci, transportu i montaži opreme i materijala/elektroinstalacija
- 02-1334-8/18 – Ugovor o nabavci računara
- 02-1473-11/18 – Ugovor o nabavci i ugradnji klima komora i sistema regulacije klima komora, br.
- 02-2401-10/18 – Ugovor o izvođenju građevinskih radova na obnovi fasade na upravnoj zgradi Arhiva, Alipašina 19
- 02-2402-11/18 – Ugovor o nabavci i ugradnji parnog ovlaživača i sistema hlađenja i grijanja
Javne nabavke 2017.
- Ugovor o izvođenju građevinsko-zanatskih radova na adaptaciji enterijera depo prostora Historijskog arhiva Sarajevo, Ferhadija 13 – InterCom d.o.o. Zenica, 11. 12. 2017. (02-2592-7/17)
- Ugovor o nabavci kancelarijskog namještaja – R&S d.o.o., 06.11.2017. (02-1295-6/17)
- Ugovor o nabavci računara i računarske opreme – Selimbey d.o.o., 10. 11. 2017. (02-1295-6/17)
- Izmjena plana javnih nabavki JU Historijski arhiv Sarajevo za 2017. godinu
- Izmjena plana javnih nabavki JU Historijski arhiv Sarajevo za 2017. godinu (tabela)
- Odluka o pokretanju postupka javne nabavke, 17.11.2017. (02-2592-1/17)
- Ugovor o građevinsko-zanatskim radovima na sanaciji enterijera depo prostora Historijskog arhiva Sarajevo, Čadordžina 90 i Ferhadija 13 – Kolinvest d.o.o., 24.10.2017. (02-2134-6/17)
- Odluka o pokretanju postupka javne nabavke, 27.09.2017. (02-2134-1/17)
- Izmjena plana javnih nabavki JU HAS za 2017. godinu, 10.07.2017. (02-1647-3/17)
- Ugovor o vršenju molersko-farbarskih usluga – Bešić Spektar d.o.o., 24.07.2017. (02-1638-11/17)
- Ugovor o vršenju knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga – Ažurnost d.o.o., 03.07.2017. (02-1299-8/17)
- Ugovor o nabavci klima-uređaja – SES d.o.o., 03.07.2017. (02-1298-8/17)
- Ugovor o nabavci potrošnog materijala – Defter d.o.o., 03.07.2017. (02-1288-10/17)
- Ugovor o nabavci arhivskih kutija – registratora – Kabas d.o.o., 03.07.2017. (02-1300-9/17)
- Ugovor o snabdijevanju i isporuci goriva i maziva – HIFA-Petrol d.o.o., 03.07.2017. (02-1285-9/17)
- Ugovor o vršenju usluga održavanja birotehničke opreme – Copia d.o.o., 03.07.2017. (02-1287-10/17)
- Ugovor o vršenju usluga ispitavanja i kontrole protivpožarne opreme i hidrantske mreže – Granulo-Re d.o.o., 03.07.2017. (02-1291-10/17)
- Ugovor o vršenju usluga osiguranja imovine i lica – Bosna Sunce Osiguranje d.d., 03.07.2017. (02-1292-9/17)
- Ugovor o nabavci kancelarijskog materijala – Pingi d.o.o., 03.07.2017. (02-1293-7/17)
- Ugovor o pružanju usluga elektronske zaštite objekata – DSC d.o.o., 03.07.2017. (02-1294-10/17)
- Ugovor o vršenju usluga održavanja i servisiranja računara i računarske opreme – Selimbey d.o.o., 03.07.2017. (02-1290-8/17)
- Ugovor o vršenju štamparskih usluga, usluga uvezivanja i koričenja – Dobra Knjiga d.o.o., 21.06.2017. (02-1289-7/17)
- Odluke o pokretanju postupaka javnih nabavki za 2017. godinu, 30.05.2017. (02-1300-1/17)
- Odluka UO o davanju saglasnosti na plan javnih nabavki za 2017. godinu, 22.02.2017. (02-438-3/17)
- Plan javnih nabavki za 2017. godinu, 22.02.2017. (02-438-3/17)
- Plan javnih nabavki za 2017. godinu (Tabelarni prikaz)
Javne nabavke 2016.
- Plan javnih nabavki JU Historijski arhiv Sarajevo za 2016. godinu,
- Plan javnih nabavki za 2016. godinu (Tabelarni prikaz),
- Odluka o davanju saglasnosti na Plan nabavki za 2016. godinu.
- Odluka o pokretanju postupka javne nabavke 02-2795-1/16 (13.XII.2016.)
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača i dodjeli ugovora za nabavku 02-2894-3/16 (23.XII.2016.)